Facebook pixel este o unealta de analiza care permite masurarea eficientei reclamelor, prin intelegerea actiunilor realizate de utilizatorii site-ului.

Fondatori

Ionut

Ionut

Director General

Sunt un fermier tanar si indraznet de 23 de ani care de cand ma stiu am lucrat pamantul ,am avut grija de animale si gospodarie si am cultivat legume impreuna cu familia mea.

Sunt un fermier pentru ca sunt pasionat de Agricultura si asta pentru ca te pune mereu in situatii care te provoaca ,uneori imprevizibile,  pe care trebuie sa le rezolvi. Sunt fascinat de ea pentru ca ajung sa vad in fiecare an cum dintr-o samanta de cativa milimetri ajunge sa creasca o planta de cativa metri, de la care in final culeg roade gustoase si sanatoase de care ma pot bucura eu si alti oameni pe mesele carora ajung .

Pe langa agricultura mai sunt pasionat si de alte cateva activitati pe care le practic ,cum ar fi parasutismul, snowboarding-ul, dansul  si mersul pe munte .Tocmai de aceea spun ca sunt un indraznet , pentru ca incerc sau testez mereu chestii noi , care uneori ajung sa imi placa sau chiar sa ma pasioneze.

Citat preferat: Cand vrei sa reusesti ceva la fel de mult pe cat vrei sa respiri, atunci vei gasi success-ul

Paul

Paul

Director de Marketing, Business Strategist

Pe scurt, sunt pasionat (poate putin obsedat) de natura umana. Domeniile centrale pe care le studiez sunt filozofie, psihologie, sociologie, strategie, marketing si de curand, teorii politice. Deoarece am o inclinatie spre rationalism, utilitarism si existentialism, toate aceste lucruri s-au unit intr-o pasiune pentru design-ul social. Cred ca daca intelegem corect constructiile socio-economice si culturale, corelat cu functiile umane apriori ce sunt facilitatorii acestora, putem sa implementam un design social optim. Un mod la indemana de implementare a acestuia este Antreprenoriatul, si unul din motivele implicarii mele in “Ferma lui Ionut”.

Citat preferat: Ai putere asupra mintii tale, nu asupra evenimentelor externe. Intelege asta si vei descoperi puterea.

Sergiu

Sergiu

Manager, Director de Achizitii

Niciodată nu mi-a plăcut să mă descriu, dar voi incerca. In general,imi plac oamenii, natura, munca in echipa si totodata munca in natura. Am o livada si mereu cand vreau sa-mi limpezesc gandurile, merg acolo. Acesta a fost si unul din motivele pentru care am vrut sa ma implic in proiectul „Ferma lui Ionut”. Ideea de a promova mancarea naturala in timp ce sustinem oameni minunati sa o produca in continuare, rezoneaza la un nivel profund cu mine.

Citat preferat – Multe din rateurile vieții li se întâmplă unor oameni care nu au realizat cât de aproape au fost înainte să renunțe.”

Misiunea noastra este aceea de a-i ajuta pe Romani sa aiba o alimentatie sanatoasa, in timp ce ei sprijina economia locala si nationala.

Viziunea noastra este aceea de a pune mancarea romaneasca de odinioara pe masa fiecarui roman.

Povestea noastră

Totul a inceput de la doua telefoane, de la doua persoane diferite. La doar cateva zile distanta, acestia m-au sunat sa imi spuna acelasi lucru. Pe scurt, mesajul a fost “Salut Ionut, auzi… cred ca ai putea sa iti vinzi marfa familiei in mediul online si sa o livrezi la domiciliu”. Unul dintre acestia a fost verisorul meu Paul Jurjac, iar celalalt unchiul meu din Canada, “Sorin Ghiuro”. Cand doua persoane care nu se cunosc m-am sunat sa imi spuna acelasi lucru aproape in aceiasi zi, am inceput sa iau in serios idea. Dupa ce m-am gandit o perioada, mi-am dat seama ca mi-ar placea acest lucru din doua motive. Primul, a fost faptul ca legumele pe care le cresteam intr-un mod cat mai natural cu pasiune, ar fi ajuns la oameni care chiar apreciau asta, oameni pe care puteam sa-i ajut si care sa aprecieze cu adevarat ce faceam. Al doilea, a fost gandul ca mama mea nu va mai trebui sa mearga in piata sa vanda marfa familiei.

Urmatorul pas pe care l-am decis impreuna cu Paul si cu Unchiul meu, a fost ce nume sa alegem. Acestia fiind amandoi familie, mi-au prezentat doua optiuni si mi-au recomandat sa ma gandesc bine ce vreau sa aleg deoarece cursul viitorului meu se stabilea in momentul respectiv. Prima varianta, era sa alegem un nume de “firma”. Aici putea sa fie orice… “Mancare naturala”, “Sanatate Acasa” sau orice altceva. Dupa cum au spus si ei, aceasta varianta era una mai “usoara”. Orice se intampla, in ce-l mai rau caz aparea numele firmei in ziar… deci consecinte minime. A 2-a varianta, era sa devin persoana publica, sa imi asum totul, sa devin responsabil in mod direct si personal in fata a mii de oameni. Bineinteles prima varianta suna mult mai bine, dar in ciuda fricii pe care am simtit-o atunci, am ales sa denumesc totul “Ferma lui Ionut”. Am crezut, si inca cred ca doar acesta era modul prin care oamenii ar fi avut incredere in mine si in ceea ce voiam sa fac. Dupa cum Paul obisnuieste sa spuna “Daca o firma X face ceva imoral, nu prea ai spre cine sa arati cu degetul, in schimb daca EU personal fac ceva imoral, oamenii stiu cu-i sa-i dea foc la casa, iar asta obliga pe orice sa fie responsabil si corect, daca nu datorita coloanei vertebrale, macar din frica”.